mandag 22. juli 2002, 12:31, skrev du :
mandag 22 juli 2002, 11:54, skrev Karl Ove Hufthammer:
Returnerer[1] internrenta for ein ikkje-periodisk betalingsplan.
"Internal rate of return" får jeg ikke til å bli rente...:-/
Tonje, Macfantom
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no