Runar Ingebrigtsen ringe@skolelinux.no skreiv i innlegget news:1076532461.3480.76.camel@localhost.localdomain:
Her kan du velge om menylinjen skal være synlig i utgangspunktet. Du kan også bruke "Vis - Vis menylinje" til dette.
Uavhengig av kva du brukar til å skilja meny og menyval, skal det vera «»-teikn, *aldri* ASCII-vulgærhermeteikn.