On fre, 2007-11-02 at 17:13 +0100, Kjetil Torgrim Homme wrote:
On Thu, 2007-11-01 at 21:17 +0100, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Mac brukar òg «papirkurv», så dette er ei av dei mest utbreidde termane me har. Eg ser ingen gode grunnar til å finna på noko anna.
eg føretrekk "papirkorg" framfor alternativ som "søppelkasse" og liknande, rett og slett fordi eg synest dei høyrest så uhygienske ut. å plukke eit dokument ut av papirkorga er OK, men å måtte rote gjennom søppel -- ÆSJ!
Enig. Skal det være søppelkasse, så får det i alle fall være sånn som i IRIX: En skikkelig container med tilhørende "PLONK!"-lyd :-)
Bjørn, som kommer litt seint på samling i morgen lørdag.