j
k
j a
j l
Hei
Jeg ser at nynorsk-versjonen av ooo har en knapp "Rediger" i dialogboks-administrasjonsvinduet, mens i bokmålsversjonen heter samme knapp "Endre".
Jeg skrev hjelpeteksten etter knappteksten, men skal det være sånn?
mvh Arno
Attachments:
Back to the thread
Back to the list