Torsdag 18 oktober 2007 skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Det kom ingen fleire innlegg verken for eller imot «arkfane» --> «fane». Kan me bli einige?
Som tidlegare nemnd, bruker eg helst "fane" for dette fenomenet. Har altså ikkje noe problem med å vere einig i forslaget.
Viss eg ikkje får protestar, vil eg tolka dette som at ingen er ueinige i eit skifte frå «arkfane» til «fane» (dette kan eg enkelt gjera på alle KDE4-omsettingane).
Eg ventar nokre dagar før eg ev. gjer endringa.