Sunday, November 25. b. 2007 16:01:04 čálii Karl Ove Hufthammer:
Eg ser det samiske tastaturoppsettet har nokre tastebindingar det hadde vore fint å hatt på norsk òg:
key <AB09> { [ period, colon, ellipsis, periodcentered ] }; key <AB10> { [ minus, underscore, endash, emdash ] };
Ein kan altso skriva ellipsen (…) med «Alt Gr + .» og tankestrek med «Alt Gr + -». Dette er begge teikn som me brukar på norsk, og som ikkje er tilgjengelig med det vanlige norske tastaturoppsettet.
Nokon som veit korleis ein går fram for å få endra det offisielle norske tastaturoppsettet (/usr/share/X11/xkb/symbols/no)?
Det beste er nok å sende en patch til: https://bugs.freedesktop.org/
http://www.x.org/wiki/#head-c83e27a52008701dece8cc119828e9ccba921e7c sier: Use the xorg product in the freedesktop bugzilla to report bugs against X.Org. (Gnome's bugzilla suggestions are well worth looking over if you are new to reporting bugs with systems like bugzilla.)
mvh,