j
k
j a
j l
tir, 17,.05.2005 kl. 18.14 +0200, skrev Knut Yrvin:
tirsdag 17. mai 2005, 17:41, skrev Keld Jørn Simonsen: ...Hva med "kilde" Godt forslag! K
tirsdag 17. mai 2005, 17:41, skrev Keld Jørn Simonsen:
Hva med "kilde"
Godt forslag!
Kan en snill sjel presse det inn i Fellesordlisten hvis ingen har videre innvendinger?
Skål
Back to the thread
Back to the list