Axel Bojer skrev: (...)
** Ink Fyllepenn Blekk -> Skriv i blekk? Finner «Draw in ink» i min Gimp, regner med det er den? Det er en malepensel, men altså helt svart og litt ujevn bredde, som en pensel med blekk. Fyllepenn tilsvarer ikonet, men den gir da vel en jevn strek? Dessuten er streken alt for bred til å tilsvare en vanlig fyllepenn, måtte blitt en kalligrafipenn i så fall ... Hvis ikonet allerede har en fyllepenn, så er det kanskje unødvendig å bruke det i navnet, så det ville kanskje være mest hjelpsomt for brukeren med en tilleggsopplysning? Dermed foreslår jeg «Skriv i blekk» e.l. (Klar over at tykkelsen fortsatt ikke nødvendigvis er vanlig skrivestørrelse, men det kan jo endres, som med alle pensler/tegneverktøy ...)
Eller: Blekkstrek? Synes, etter litt overveielse at den kanskje er bedre :-)
Mvh Axel