Hei, ser at det skjer veldig masse når det gjelder ordlistene for {nb,nn} det er veldig bra.
noen spørsmål:
1. Hvordan gjør vi det enklest med sammensatte ord? (Jacob hvordan har dere gjort det på dansk? hva er fordeler og ulemper med denne løsningen)
2. Sammen satte ord krevde patching av ispell på den tidligere utgaven av norsk ordlistene. Skal vi ta vare på dette?
3. Hvis vi skal ha med sammensatte ord i ordlistene hvordan skal vi håndtere dette? Har man med sammensatte ord vil det for bokmål og nynorsk være uendelig med kombinasjoner
Mvh Torstein