fredag 13. september 2002, 18:00, skrev Karl Ove Hufthammer : | Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget | | news:200209101832.36404.gaute@verdsveven.com: | >> quarter rest | >> Òg eit musikkuttrykk. Nokon som veit kva det heiter? | > | > Fjerdedelspause? | | Eg brukar «firedel» i staden for «fjerdedel» i omsettinga. | Synspunkt på dette? Grunnen til at eg gjer det, er at mattebøkene | mine frå barneskulen brukte «firedel», og eg har derfor inntrykk | av at dette er det «anbefalte» uttrykket. (Men eg *seier* | «fjerdedel».)
Høres rart ut. Mener absolutt vi sa fjerdedel, og at det er det jeg har lest i notehefter ol også. Vi sa åttendedelspause, sekstendedelspause osv, fordi det jo er en brøk av en helpause. Og brøkuttrykket er vel fjerdedel?
Axel