Måndag 4. januar 2009 skreiv Karl Ove Hufthammer: Er det nokon grunnn til å avgrensa det til berre å gjelda KDE?
Nei, ikkje nødvendigvis, men vi kan då ikkje snakke for andre enn oss sjølve. Eg håpar sjølvsagt også at Åsmund og GNOME vil vere med på det same tiltaket. Det vil jo utan tvil gje omsetjingane mykje betre kvalitet, i tillegg til at andre enn Ubuntu får glede av dei.
Mvh Eirik U. Birkeland