* Terance Edward Sola superidiot@gmail.com [2005-03-19 16:27:37 +0100]:
Driver og oversetter evolution-exchange og har komt over et litt leit uttrykk. (I hvert fall på norsk.) Evolution har visstnok en assistent som gjør ting for deg når du er "Out of Office". Om dette vil si at du er fysisk ikke tilstede der hvor PC'en står, eller om "Out of Office" betyr offline er jeg litt usikker på. Uansett, jeg står fast ved "Ute av kontoret assistent" som er langt fra stilig.
Forslag:
Ikke til stede-assistent? Fraværsassistent?
Evt bytt ut «assistent» med «hjelper» i begge tilfellene.
Om man er borte fra kontoret eller hjemmet eller hva det nå er er vel i grunnen uinteressant.
Eivind