Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no skreiv i innlegget news:20040706105619.GD31902@tagseth-trd.consultit.no:
«Bildemelding» da, eller «skjermmelding». Det kan være dumt å bruke «tekst», siden OSD kan være andre ting enn tekst (volum illustreres f.eks. ofte med en stolpe o.l.).
Eg trur ikkje Kaffeine brukar anne enn tekst, men eg likar «skjermmelding». Eg har no allereie sendt inn omsettinga, med «statustekst», men skal prøva meg litt fram med å sjå kva som passar best.