onsdag 20. juli 2005, 13:25, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer wrote:
Nei, det er det ikkje. Det er snakk om skrift*tyngda*, ikkje skrift-/tegnbreidda. Sistnemnte er det me kallar «smal» (condensed) og «brei» (expanded).
Men det du kaller «tyngde» krever da at streken på bokstaven blir bredere?
Ja. Men det krev ikkje at bokstaven blir breiare. Jf. for eksempel den gamle Times Bold (series 334), som er akkurat like brei som grunnskrifta, men feitare/tyngre.
... men da må de vel skrive med svartere skrift, noen andre alternativer finnes vel ikke.
Kva meiner du med «svartere»? I den skrifta er det løyst ved hovudsaklig å la den ekstra strekbreidda gå *inni* bokstavane, i staden for utanfor.
mao: du er enig i at skriftstreken er bredere, som var mitt poeng? ... svartere betyr det ordet sier: mørkere ved å bruke mer blekk/toner, slik jeg skrev i en tidligere posting, men mulig man har gått bort ifra det; på skrivemaskiner var iallfall det en metode.
-Axel