Finnes det noen norsk oversettelse av standarden Bluetooth? Jeg har flere plasser sett av den er blitt kallet Blåtann, blandt annet hos itavisen.no og andre norske nettaviser. Selv i disse artiklene så bruker også de Bluetooth og Blåtann om hverandre.
Er Blåtann en god oversettelse av Bluetooth? Man skjønner jo godt hva som menes med Blåtann...