Karl Ove Hufthammer huftis@bigfoot.com writes:
For ordens skyld, det er ikkje feil å kalla f.eks. ISO-8859-1 eller ASCII for teiknsett, då dei er *både* teikndkodingar og teiknsett. Det er derimot feil å kalla ISO 10646-1 ei teiknkoding.
Då forstår eg ikkje kvifor du protesterer mot at "charset" vert omsett med "teiknsett".
Kjetil T.