* Erik Haugan (2006-02-28 23:18):
Eg har tenkt å byrja bidra til ordlistene/stavekontrollen, men eg har eg eit spørsmål.
Her er eit spørsmål til: kva skal den grammatiske informasjonen om orda brukast til? Er det berre til opplysning for brukaren, eller skal dette kunna brukast maskinelt til noko?
Erik