Axel Bojer:
Det ser ut til at Axels skript fjerner linjeskift og Karl Oves legger dem til igjen? Eller er skriptene nå blitt enige?
Nei. Men det er Axel sitt skript som må bli einig med mitt, sidan mitt er einig med Scripty i KDE-SVN, og det er Scripty som bestemmer.
Dere mener vel linjeskift inne i taggene? Jeg kan ikke se at det gjør noen forskjell om de er slik eller slik, og det er ikke mulig for MagicPo å fungere ordentlig, så vidt jeg forstår, uten at de fjernes.
Då bør i so fall MagicPo fiksast.
Med mindre noen mener jeg har misforstått noe, så er det ingen skade skjedd verken det er slik eller slik, og det eneste aberet med dette er noen ekstra innmeldinger i svn.
Ja, og dette er unødvendig støy.