fredag 28. januar 2005, 11:13, skrev Lars Risan:
On torsdag 27. januar 2005, 17:34, Axel Bojer wrote:
Dette er et godt poeng, som jeg gjerne tar med slik du har skrevet det, om du tillater det.
Det er klart!
:-) Med noen små endringer er det du skrev lagt inn[1].
Fristen er 28. feb 05[2], så jeg venter litt til i fall noe genialt faller oss inn før jeg sender.
[1] http://developer.skolelinux.no/cgi-bin/viewcvs.cgi/skolelinux/i18n/openoffic... (altså: skolelinux/i18n/openoffice/rapporter/ i CVS). [2] http://www.rosing.net/2005/sprak/
Mvh Axel