Frå ein eller annan plass dukka omsettinga «kontrollpunkt» av «node handles» opp. Og synest ho er knakande god. Ordet er òg brukt i fagmiljøa, jf. "http://realfag.uib.no/fag/2002v/I291/forelesning/F16_KurverOgOverflater.pdf".
Eg har tidligare brukt «(node)handtak», men synest «kontrollpunkt» er betre.
Greitt at eg legg dette inn i fellesordlista?