Frå ein eller annan plass dukka omsettinga «kontrollpunkt» av «node handles» opp. Og synest ho er knakande god. Ordet er òg brukt i fagmiljøa, jf. "http://realfag.uib.no/fag/2002v/I291/forelesning/F16_KurverOgOverflater.pdf".
Eg har tidligare brukt «(node)handtak», men synest «kontrollpunkt» er betre.
Greitt at eg legg dette inn i fellesordlista?
On tir, 2004-08-17 at 12:18 -0400, Karl Ove Hufthammer wrote:
Frå ein eller annan plass dukka omsettinga «kontrollpunkt» av «node handles» opp. Og synest ho er knakande god. Ordet er òg brukt i fagmiljøa, jf. "http://realfag.uib.no/fag/2002v/I291/forelesning/F16_KurverOgOverflater.pdf".
Eg har tidligare brukt «(node)handtak», men synest «kontrollpunkt» er betre.
eg reknar med at du meiner dei to punkta du kan dra i for å justere ei Bezier-kurve (andre typar kurvar har kanskje færre eller fleire punkt). eg meiner å ha sett "control point" eller noko svært liknande på engelsk også. "node handles" sa meg ingenting.
Greitt at eg legg dette inn i fellesordlista?
eg synest det verkar fornuftig. evt. "(kurve)kontrollpunkt".
Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1092777533.24033.2.camel@chico.njus.no:
Eg har tidligare brukt «(node)handtak», men synest «kontrollpunkt» er betre.
eg reknar med at du meiner dei to punkta du kan dra i for å justere ei Bezier-kurve (andre typar kurvar har kanskje færre eller fleire punkt).
Ja. Eksempelvis radien i ein sirkel og spisslengda i ei stjerna. Generelt alt som endrar parametrane til ein parameterbestemt figur. Eg synest òg me kan bruka det opp roterings- og skaleringskontrollar.
tirsdag 17. august 2004, 18:18, skrev Karl Ove Hufthammer:
Frå ein eller annan plass dukka omsettinga «kontrollpunkt» av «node handles» opp. Og synest ho er knakande god. Ordet er òg brukt i fagmiljøa, jf. "http://realfag.uib.no/fag/2002v/I291/forelesning/F16_KurverOgOverflater.pd f".
Eg har tidligare brukt «(node)handtak», men synest «kontrollpunkt» er betre.
Greitt at eg legg dette inn i fellesordlista?
Ikke meg imot :-)
-Axel