[Knut Yrvin]
Morsomt dette med såkalte pendelord. Hvilket ord bør man bruke isteden for å forfordele? Er "fordelsbehandling" et godt forslag?
Riksmålforbundet foreslår blant annet favorisere på URL:http://www.riksmalsforbundet.no/sprakspalte/spalte_innlegg_10.html.