Jeg har nå fullført en oversettelse til bokmål av Leafpad, men hver gang jeg legger med PO-filen til denne E-postadressen, får jeg feilmelding tilbake om at meldingen har for mange spampoeng (Spesifikt 6,1 poeng). Kjenner dere til noen andre/bedre måter for meg å sende inn oversettelser til dere i stedet?