On Mon, 2021-08-09 at 10:20 +0300, Sjur Moshagen wrote:
Hei!
Eg røysta førre veke for _ei_ prøve, men det kan sjå ut som om meldinga mi ikkje kom gjennom. Kjem denne, tru?
begge kom gjennom. som sunnmøring stemmer eg også for hokjønn. på sunnmørsk er alle substantiv på -e hokjønn: ei kasse, ei maskine, ei potete, ei appelsine, osv.