* Tonje Ostby tonje.ostby@chello.no [020808 14:33]:
Hei! er det noen som vet om hva field delimiter heter på norsk? det er en type skilletegn som brukes mellom felter i et regneark eller tabell som er blitt importert til et tekstdokument, og så brukes et tegn til å skille cellene.
Feltskilletegn?
Eivind