Tysdag 23. oktober 2001 23:58 skreiv Petter Reinholdtsen:
[Herman Robak]
Vi kan ikke la det begynne sånn. Å oversette dette som det står er temmelig fruktesløst med den målgruppen vi har.
Ja og nei. Skal det forenkles, så må det gjøres i den engelske originalen. En oversettelse er en _oversettelse_, ikke en forenkling.
At installasjonen skal forenkles er alle enige om, men i første omgang får oversetterne nøye seg med å oversette det gjeldende systemet.
Er det i det heile nokon vits i å bruka krefter på å setja om dbootstrap dersom Skulelinux seinare skal gå over til eit enklare installasjonssystem?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes