Eg prøver å oppdatera omsetjinga av gnome-control-center, og har problem med ein del av accessibility-orda. Eg antar at "secondary click" betyr høgreklikk (for høgrehendte), men har me laga eit tilsvarande ikkje-keivhendtdiskriminerande uttrykk på norsk?