Karl Ove Hufthammer wrote:
Axel Bojer:
SVN Commit viser ikke hvor den feilen ble meldt inn, sannsynligvis falt det utenfor de første 500 linjene i innmeldinga. En annen av feilene Karl Ove har rettet ser jeg kom fra meg, da jeg hadde lagt inn en ekstra w først på en linje da jeg rettet noe manuelt :-/
Ja. Eg vil be deg setta opp KBabel (eller tilsvarande) til å ta autosjekk før lagring av filer.
Problemet var at jeg rettet manuelt (med et skriveprogram fra kommandolinja) nettopp fordi det var en feil der (tror jeg), så introduserte jeg en annen isteden :-/ Bruker å ta en sjekk før jeg sender inn, men den gangen glemte jeg altså det.
For øvrig har KDE-SVN automatisk kjøring av «msgfmt -c» når ein prøver å senda omsettingar av KDE 4. Kunne dette gått an å få til for Skulelinux-SVN òg?
Ville vært fint :-)
-Axel