Tysdag 5. april 2005 00:29 skreiv Knut Yrvin:
Flerbrukeroppsett?
Tilbake ved utgangspunktet :-) Det ordet er som sagt oppteke, for me omtalar allereie Linux som eit fleirbrukarsystem, i ei anna tyding enn «multihead».
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes