tirsdag 23. mai 2017 09.46.15 CEST skrev Leif Halvard Silli:
On 22 May 2017, at 21:16, Karl Ove Hufthammer wrote:
Fann følgjande syntaksfeil i nynorskomsetjingane. Gjer vel og rett opp i desse.
Eg vart fegen då eg såg dette uttrykket - «gjer vel» - så fegen at eg tok det i bruk den omsetjinga eg driv med. (XMLMindEditor, sjå www.xmlmind.com)
Men sidan sitatet ovanføre handlar om syntaks, fekk eg hug å koma med eit synspunkt:
Fyrst: «Gjer vel» kan vera ei omsetjing av «please», på same måte som «Ver god» og «Ver så god», eller «Ver snill».
So: Over til syntaksen: Skal det koma ein infinitiv etter «Gjer vel»? Eller skal det koma eit «og»? Svaret er gjerne ikkje opplagt.
For en fryd å lese dette i disse tider med Trumpnytt i alle kanaler. Takk!