j
k
j a
j l
Fredag 14 september 2007 22:42, skrev Axel Bojer:
Bjørn Kvisli skrev: ...Hei Hva oversetter dere timestamp til på bokmål? Tidsmerke kanskje?
Bjørn Kvisli skrev:
Hei Hva oversetter dere timestamp til på bokmål?
Hei
Hva oversetter dere timestamp til på bokmål?
Tidsmerke kanskje?
Jeg kom til å tenke på tidspunkt? -Bjørn
Back to the thread
Back to the list