fr. den 11.07.2008 klokka 20:32 (+0200) skreiv Karl Ove Hufthammer:
Fredag 11. juli 2008 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
(det ser forresten ut til at mange av meldingane dine forsvinn inn i spam-mappa mi pga. du brukar ein e-postlesar som bryt RFC-ane. på tide å oppgradere, kanskje?)
Tippar det er fordi eg av og til har brukt «webmail»-tenesta til å svara. Den er ganske dårlig. Dette er programmet eg brukar til vanlig. Ser ting rett ut her?
Noen liker ikke 80.202.4.58 - osl1smout1.broadpark.no, dnswl.org påstår at de av og til sender spam og er seine med å rette opp: low trust
Sitat: X-Exiscan-Spam-Score: -1.0 (-) X-Exiscan-Spam-Report: SpamAssassin 3.2.3 (2007-08-08) on rossum.ping.uio.no Score Rule * -1.0 RCVD_IN_DNSWL_LOW RBL: Sender listed at http://www.dnswl.org/, low * trust * [80.202.4.58 listed in list.dnswl.org]
/sitat