Kjetil Torgrim Homme skreiv:
"kji"? aldri j framfor i y ei øy, veit du :-) det er vanlegare å skrive "khi", det er også forma som er brukt i Nynorsk- og Bokmålsordboka.
På norsk *heiter* det «kjikvadrat» innan statistikk og sannsynsrekning. Trulig av historiske grunnar, med omsetting frå engelsk «chi» (som for øvrig *ikkje* skal uttalast med kj-lyd).
Den regelen din har for øvrig so mange unntak at det ikkje er ein regel. :)