On 29 Aug 01, at 20:02, Karl Ove Hufthammer wrote:
2001-08-29 19:31:06, "Jon Grepstad" GREPSTAD@sprakrad.no:
Språkrådet tilrår "nettleser".
'Nettlesar' er for øvrig det som blir brukt i både Mozilla og Opera.
At det blir brukt i Opera, overraskar meg ikkje. For eg er stolt over å ha språkvaska dei første bokmålsversjonane av den nettlesaren og for å ha laga dei første nynorskomsetjingane av Opera :-)
Moro å sjå at det har gått så bra med Opera.
Jon Grepstad