Jan Hoel hoel@sprakrad.no skreiv i innlegget news:108B7494CE3@sprakrad.no:
Når pluss- eller minustegn (samt divisjons-, multiplikasjons- og likhetstegn) brukes med flere tall, altså i regneoperasjoner, skal det være blanktegn (ordskiller) på begge sider av tegnet (f.eks. 2 - 2 = 0),
Minner elles om at alt dette er nemnt i dei språklige retningslinjene våre <URL: http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html >.