Programmet er borte vekk og erstattet med Krita, som vel bare fins på CVS-speilene til KDE.
Oppdatere todo og fremdrift, noen?
Hva har nå høyest prioritet på nb-sida? Jeg har muligens nok språksans (pluss "nynorsk" kone) til å begynne på språkvask på nn-sida om det er viktigere - målet var å få ferdig nynorsk til D-dagen Brannene jeg har slitt med på hjemme- og arbeidsfronten er slukket, så nå er det litt ledig kapasitet igjen :-)
Bjørn