Fredag 16 mai 2008 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
DATO KLOKKESLETT skrev du:
meiner du dette bokstavleg? eg synest ikkje det er så nyttig (eller korrekt) å bruke "du" -- dei som les meldinga kan vere med på Cc eller liknande.
Nei, dette blir berre brukt når du vel «Svar til», og då er formatet fornuftig. Viss du vel «Svar til alle» eller «Svar til liste», vert formatet endra til «DATO KLOKKESLETT skreiv PERSON:»
Onsdag 14 mai 2008
dessverre godkjenner Språkrådet denne skrivemåten. eg synest det ser fælt ut sjølv.
Kor har du det frå at Språkrådet godkjenner skrivemåten. På nettsidene deira finn eg berre at rett skrivemåte er med punktum: http://sprakradet.no/Raad/Skriveregler_og_grammatikk/Dato/#dato