Den 12. mars 2010 13.54 skrev Keld Simonsen keld@keldix.com følgende:
hvorfor KiBo, og ikke kiB? kilo betegnes med lille k, f.eks kg km
Prefiksene er Ki (kibi), Mi (mebi), Gi (gibi), Ti (tebi), osv.. K-en er ikke et symbol for kilo i denne sammenhengen.