torsdag 08 august 2002, 18:44, skrev Axel Bojer:
Hva annet står på planen enn installasjon? Vil oversetterne oversette/møtes også? Eller gjør vi det bare hver for oss ...
Gjerne det. Alt som bidrar til at vi får på plass systemet eller oversettelser som KOffice 1.2 osv.