Bearjadat, Geassemánnu 17. b. 2005 12:18, Eivind Tagseth čálii:
- Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-06-17 12:17:13 +0200]:
fredag 17. juni 2005, 12:12, skrev Herman Robak:
Hva med «nettkrangel»?
Nettkrangel er bra.
Tiltredes :-) (Flambering tar jeg som en morsomhet, selv om jeg vet noen bruker det :-( )
Tror forøvrig ikke at «flamewar» er ment dødsens seriøst heller. Noen norsk er døllt/engelsk er kult-diskusjon blir det uansett ikke, amerikanerne(?) syntes åpenbart at «argument» var for døllt de også, og endte opp med «flamewar».
Men jeg har ikke noen problemer med nettkrangel, jeg bare innser at det ikke har samme schwungen som «flamewar».
Hvorfor ikke "flambering", da? Det er mye kulere enn krangel, og har samme schwungen som flamewar, EMM (Etter Min Mening).
Børre