[Axel Bojer]
Vel, jeg er fristet til å gi en lang i hva KDE eller andre har for vaklende språkbruk, og heller konsentrere oss om et konsistent norsk.
Hvis du oppdager dårlig språk i KDE, meld heller fra til KDEs språkvaskere, slik at neste versjon har bedre engelsk, og slik at alle oversetterne kan få en enklere jobb.
(Husker ikke adressen til de aktuelle kde-folkene.)