søndag 13. oktober 2002, 22:05, skrev dKarl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget | | news:20021012182838.431FD86FB@smtp1.powertech.no: | >> Jeg syntes «Merk: » virket som et trygt valg. | > | > Trygt kanskje, men ikke spesielt pent. | | Eg tillèt meg å vera uening.
:-) Vel, hvis flere mener dette, så kan vi bruke det. Noen med motforestillinger? (Unntatt meg -jeg er ikke så *veldig* uenig ...)
Axel