Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org skreiv i innlegget news:n2m-g.Xns93C7C7FA05A44huftis@ID-99504.news.dfncis.de:
Brunei Darussalam heter bare Brunei p? norsk
Det er kortforma, men det offisielle norske namnet er «Brunei Darussalam», jf. Utanriksdepartementet "http://odin.dep.no/ud/norsk/publ/veiledninger/032091-190011/in dex-dok000-n-n-a.html#13".
Eg har valt å bruka det offisielle norske namnet her. Men eg ser Norsk språkråd berre skriv «Brunei». Er litt usikker på kva som er best.
Eg var visst litt sinnsforvirra når eg skreiv akkurat dette. Sjølvsagt skal me bruka kortforma, og ikkje det offisielle norske namnet (jf. alle dei andre landsnamna). Eg skal fiksa dette.