On Sat, 2007-11-03 at 03:00 +0100, Axel Bojer wrote:
On Thu, 2007-11-01 at 23:51 +0100, Axel Bojer wrote:
Greit at vi kan motta endringer per e-post, men kanskje det er best å skru av lagring av disse, særlig når det bare skaper mer søppelpost i tillegg.
eg foreslår at du slår av PC-en din og sluttar å bruke Internett.
Jeg hadde halvt ventet at noen kom med en kommentar i den retning. Når selv personer som har jobber mye med data bare gir opp og regner det som umulig å bruke Internett uten å få søppelpost, så er det ikke rart det er vanskelig å bekjempe det. Hva om legene hadde sagt det samme om virus? Javisst er de ikke kvitt dem, men hvor mange hadde det vært om ingen tok opp kampen?
dette er minst like flåsete som min kommentar.
Kommentaren er flåsete, og dessuten uriktig. Jeg har selv en e-postadresse som det så å si aldri renner inn søppelpost på, og jeg har heller ikke lagt den ut noe sted eller brukt den til e-postlister, bare til personlig e-post.
kontekst her var at ei e-postadresse brukt *inne i* ei .po-fil vart offentleggjort. hadde det vore snakk om ei e-postadresse som ikkje ligg ute til fri nedlasting i utgangspunktet, hadde saka vore ei heilt anna.