Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Både mandag og tirsdag neste uke passer bra for meg, Petter avgjør.
Mandag 2008-03-17 passer best for meg. Skal vi ta det en plass vi kan få en matbit samtidig? Flere kafeer med wifi-tilgang og mat tilgjengelig i sentrum.
Det er noen ved togsporene, mulig de har wifi-tilgang. Der er det relativt stille og gode bord iallfall, vil helst slippe trange bord og støyende lokaler.
Litt informasjon er nå lagt inn her:
http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8te/2008-02-26 http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8te/2008-03-17
Fyll gjerne ut med mer.
Hilsen Axel