Petter Reinholdtsen skreiv 23.05.2022 19:42:
[Karl Ove Hufthammer]
Kva kallar med eit «array» på norsk i disk-/RAID-samanheng?
Jeg bruker ofte RAID-sett om dette.
Ja, det var jo kort og greitt! Likte det, og brukar det – med mindre nokon andre har innvendingar.