On Mon, 2008-06-02 at 23:23 +0200, Axel Bojer wrote:
Jeg sier ofte Blåtann, men det er nok ikke korrekt :-P (Skjønt jeg nok personlig foretrekker det ... at navn endres over landegrensene er jo dette nettopp et eksempel på, så hvorfor ikke ta navnet tilbake ved omvendt import :-)
eg seier "brannledning" fordi eg synest det er eit artig ord, men det er nok ikkje ei spesielt god omsetjing av Firewire likevel :-)