Hans F. Nordhaug skreiv:
Har vel brukt CD-er og CDer til nå. Er dette
diskutert før? (Har rota litt rundt i arkivene.)
Det riktige er CD-er.
Og eg kan legga til at dette står nemnt i dei språklege retningslinjene, under avsnittet «Forkortingar»:
http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html
*Bruk* retningslinjene. Det er det dei er der for.