Laurdag 15. november 2003 19:33 skreiv Eivind Tagseth:
- Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org [2003-11-15 17:23:41 +0100]:
dispatched => ??????
(The message has been sent somewhere manner (e.g., printed, faxed, forwarded) without being displayed to the user. The user may or may not see the message later.)
Mitt forslag: sendt
Vil ikke dette fort kunne misforstås som at eposten faktisk er sendt? «videresendt» eller «automatisk videresendt» er andre alternativer...
Eg foreslår «sendt vidare». Så har vi eit skilje frå vidaresendt e-post.
Håvard