[Andreas Landmark]
Er det ikke UTF-8 vi bruker da? (alle andre filer jeg har vært borti har vært UTF-8)
Nja. Det er vel pga av KDE bruker UTF-8. Pakken tasksel derimot bruker ISO-8859-1. Jeg tror ikke det er noe problem om filene i vår CVS er UTF-8, så lenge de holder seg til kun ett tegnsett. :-)
Men jeg tar en titt på fila nå og sørger for at den i det minste holder seg til et tegnsett ;-)
Tusen takk.